את חבר שלי בפעם הראשונה (אנחנו בני 14) אחריי 3 שנים של היכרות מהאינטרנט (דיברנו בשיחות וכל זה) וכאילו הוא קנה לי שרשרת מפנדורה כמתנה שנפגש ואני קניתי לו רכב של הוט ווילס ב10 שקל כי הוא אוהב רכבים וזה מרגיש ממש לא נעים אבל הוא בעצמו אמר לי לא להביא לו שום דבר וכאילו אין כזה דבר שאני מקבלת מתנה ולא מביאה משהו בתמורה אז לדעתכם זה בסדר?