37 תשובות
יכול להיות שתלשו את המודעות של אלו שחזרו הביתנ
אנונימית
תתלתי מחדש מודעות
לא יפלו פנינו !!
היו גשמים לא מזמן- יכול להיות שזה נקרע בגלל זה
יכול להיות שקרעו את המודעות של החטופים שחזרו
מהה אני גם מבאר שבעע ולא ראיתי כאלהה
אנונימית
גם אני באר שבע ולא ראיתי פעם אחת מודעת חטופים קרועה איפה ראית?
שימי מאחורי השלטים של החטופים סכינים כאלה דקות ואז כל פעם שמישהו טולש הוא יחתך זה עובד מניסיון
זה לא קשור לימין ושמאל גם אנשים שיש להם קרוב משפחה חטוף או אח או אבא או לא משנה הבנתם יכולים להיות שמאלנים אז זה לא קשור כולם רוצים את החטופים חזרה
יש מצב שזה חוטפים שחזרו. אם לא אז לתלות שוב עם סכיני גילוח מתחת לתמונה. כמו שעשו בחול והם נחתכו
יואו גם אני ראיתי
בטח זה הבדואים...
לדעתי צריך לתלות שוב בכל עיר
מה קשור לשמאלנים שואלת השאלה? ממתי שמאלנים תולשים שלטים של חטופים? את בנאדם דוחה אם את חושבת שהם עושים את זה

לשאלה שימי מחדש

קשה לשמוע את האמת אה? זאת לא הפעם הראשונה שראיתי אותך כותבת דברים דוחים וגזענים
אנונימית
מה קשור שמאלנים לא הבנתי
אבל שמאלנים עושים את זה
יצא לי אפילו להיתקל בכאלו שמכחישים, שאומרים שזה בעיה של החטופים שגרים בעוטף עזה ובכללי בשטח "כבוש".
שאומרים שהשלטים יכולים לפגוע בערבי ישראל

כן חמודים כאלה
(כמובן שלא כולם ככה ויש נורמליים אבל אי אפשר להגיד שאין שמאלנים שעושים את זה)
אנונימית
אבל אלו קיצוניים^
אנונימית
למרוח ווזלין על השלטים זה מדביק אותם לעמוד ואי אפשר להוציא את זה (מניסיון)
יש חלק מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד קטן של שמאלנים שקורעים מודעות של חטופים אבל כל המדינה שונאת אותם אפילו השמאלנים עצמם אז דיי להציג את השמאלנים כאילו הם שונאי ישראל
גם באשדוד יש הרבה קרועים בגלל הרוח והגשם. אולי גם אצלכם
אפשר לתלות עוד בעצמך או לחפש ''עמותה'' כלשהי או קבוצה כלשהי שתולה ותתנדבי להצטרף.
במקרה ואת רואה מישהו שקורע את המודעות, תעצרי אותו ותשאלי אותו למה הוא עשה זאת.
ונניח את רואה מודעה/חלק קרוע ממודעה על הרצפה- תרימי ותתלי אותו שוב.
עצוב לדעת שלאנשים אין כבוד בסיסי לחטופים.
אני רוצה לראות אם היו חוטפים אותם והם היו עוברים את מה שהחטופים עברו ואז נראה אותם קורעים מודעות.
יואו את יכולה להגיד איזה שכונה???
ערבים לא?
תתלי מודעות ושימי סכיני גילו
גם לי זה מעצבן
אוליי הם חזרו
שואל השאלה:
אמאלה איך הגעתי לחמות לא ענו לי בשעה הראשונה בכלל
שואל השאלה:
נוכל הסטיפס
קרוב לערייה ונווה זאב
שואל השאלה:
האובססיבית לשי ושניר
נכון מאוד אבל אם יהיו יהודים שיעשו אתזה זה לרוב שמאלנים מסכימה איתי?
דיי כבר לחפש
שואל השאלה:
ממש לא אמרתי שכל השמאלנים עושים דברים כאלו להפך רוב השמאלנים במלחמה תומכים אק ורק בצד שלנו.
ועוד בבאר שבע אין כמעט בכלל שמאלנים
שואל השאלה:
שמעו אתם חבורת הזויים מתי אמרתי שכל השמאלנים עושים את זה אבל אם זה היה יהודים הם היו שמאלנים ומה קשור גזענות ממתי דעה פוליטית זה גזע אנימתה
שואל השאלה:
הכיסא שרצח את חצרוני
1.המודעות היו קרועות בצורה שרוח לא הייתה מצליחה לעשות את זה 2.אין לנו רוחות כלכך בימים האחרונים

ולכל האנשים הנכבדים כתבתי את זה במהלך אנוכי הולכת ברחוב עם שירים ושקיות בידיים אז שכחתי להוסיף את הצירוף "קיצוניים" לשמאלנים
לא סיבה לרדת עלי אני ממש לא נגד שמאלנים
וגזענית אני לא אבל מה לעשות שיש פה עשרות מוסלמים ערבים ובדואים ואני מעדיפה להאמין שזה הם מאשר אנשים מהעם שלי כי שמעתי אמירות מסיתות מצד ערבים פה וכאלו

אבל אם אתם מכירים את המשתמש שלי ואת התשובות שלי תוכלו לראות שאני אפילו *בעד* ערבים בישראל וכל הזמן אומרת שמוסלמים וחמאס זה לא אותו העם.
^שמעי- אני בבאר שבע. ויכול להיות שזה גם מהגשם חלק. וברור לי שחלק זה מהגשם. אבל אני יודעת שגם חלק זה מאנשים שקורעים לצערי הרב.
ולדבר השני - מחזקת.
אנונימית
יאו זוהרררר
תתלי מודעות ואם את רואה מישהו שקורע תצלמי אותו - זה עבירה.
אנונימי
שואל השאלה:
^ברו תפנה אלי בפרטי!
אני מהקבוצה שלך. בגלל זה אני יודע את השם שלך.
אנונימי
של פירסטקאו
אנונימי
שואל השאלה:
הוו הבנתיי תשלחי לי הודעה פה או בווטסאפ אם באלך!
שואל השאלה:
*תשלח