התחברות הרשמה

כמה זמן אתם מדליקים את הדוד/בוילר

אני מדליק 45 דק' אבל זה לא הכי מספיק
זה בעיה בדוד או שצריך להדליק יותר זמן
28 בדצמבר 2023, 12:30
דודמים חמיםדוד שמשמקלחתדוד חשמל    
6 תשובות
חצי שעה
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
הבעיה בדוד נראלי.
תוך עשר דקות לרוב כבר יש מים חמים
ס
סמאש אחי סמאש
שחוש שעות כי באךי מים אש
O
Odelush
כן
ה
השכנה עם החלב
שעה וחצי כזה
אבא שלי תמיד אומר לי להדליק כמה שיותר :).
E
Erlu -בן-
10-15 דק'
א
אין לי כוח למצוא שם
באותו הנושא:
מה אבא שלכם אומר- דוּד או בוילר
אם מדליקים דוד/בוילר כמה זמן צריך לחכות עד שיהיו מים חמים?
איך אתם קוראים לדבר הזה דוד או בוילר????
בוילר או דוד?
מה אומרים דוד או בוילר?
מה אתם אומרים בוילר או דוד?
אתם אומרים בוילר או דוד?
כמה זמן אתם מחכים שיהיו מים חמים אחרי שאתם מדליקים את הדוד?
מה אתם אומרים דוד או בוילר?
כשאתם רוצים שיהיה לכם מים חמים למקלחת אתם אומרים שאתם פותחים את הדוד או הבוילר????
אתם אומרים בוילר או דוד?