6 תשובות
חצי שעה
הבעיה בדוד נראלי.
תוך עשר דקות לרוב כבר יש מים חמים
תוך עשר דקות לרוב כבר יש מים חמים
שחוש שעות כי באךי מים אש
שעה וחצי כזה
אבא שלי תמיד אומר לי להדליק כמה שיותר :).
אבא שלי תמיד אומר לי להדליק כמה שיותר :).
10-15 דק'
באותו הנושא: