7 תשובות
עוד פעם לעשות ועדת פסילת תפקיד על אי התאמה/רפואי/נפשי...
משק שלישות בטייסת זה אחלה תפקיד, בדרכ זה גם יומיות אז מה הבעיה?
משק שלישות בטייסת זה אחלה תפקיד, בדרכ זה גם יומיות אז מה הבעיה?
שואל השאלה:
זה בבסיס סגור בדרום והבעיה היא שאני לא רוצה להיות כל היום במשרד ולא לעשות כלום אני רוצה תפקיד מעניין ומאתגר
זה בבסיס סגור בדרום והבעיה היא שאני לא רוצה להיות כל היום במשרד ולא לעשות כלום אני רוצה תפקיד מעניין ומאתגר
אנונימי
שואל השאלה:
איך אפשר להיפסל מתפקיד כזה
איך אפשר להיפסל מתפקיד כזה
אנונימי
אתה חייב להבין שהצבא עובד לפי צורכי מערכת ולא לפי מה שבא או מתאים לנו, לצערי.
תנסה להגיש 55 אבל אם לא תפסול את עצמך מהתפקיד אתה לא תצליח לצאת ממנו, חוץ מזה בשביל מודיעין אווירי צריך סיווג אני לא חושבת שזה יתאפשר גם אם תפסול תפקיד.
תנסה להגיש 55 אבל אם לא תפסול את עצמך מהתפקיד אתה לא תצליח לצאת ממנו, חוץ מזה בשביל מודיעין אווירי צריך סיווג אני לא חושבת שזה יתאפשר גם אם תפסול תפקיד.
שואל השאלה:
אני רוצה תפקיד מודיעיני לא פיזי וזה גם בחיל האוויר,פשוט הם לא התייחסו למה שביקשתי בוועדה וזרקו אותי במה שהם רצו
אני רוצה תפקיד מודיעיני לא פיזי וזה גם בחיל האוויר,פשוט הם לא התייחסו למה שביקשתי בוועדה וזרקו אותי במה שהם רצו
אנונימי
תקשיב אם עברת ועדה על רפואי הסיכויים שיתנו לך תפקיד פיזי זה בעייתי, בלי קשור לעבור וועדות בחיל האוויר(או בכלל בצהל) זה קשה. חיל האוויר לא ישחרר אותך מהחיל הזה, והכל תלוי במה אתה רוצה ואם יש כיוון כי להגיד אני רוצה תפקיד מעניין זה לא נותן כלום, כולם רוצים תפקיד מעניין.
תנסה להגיש טופס 55, האופציה היחידה כרגע או לפסול את עצמך מהתפקיד(אבל מי יפסול אותך משלישות?).
תנסה להגיש טופס 55, האופציה היחידה כרגע או לפסול את עצמך מהתפקיד(אבל מי יפסול אותך משלישות?).
לנסות להיפסל על אי התאמה אבל זה קשה בתפקידים כאלו