48 תשובות
נראלי סתם משהו פרטי שלהם
אני ראשון במקלחת, אם לא מתגרשים
את משלמת על הכל
"תראי אותו , הוא הצלם שאחרי החתונה הוא יצלם אותנו בחדר הלילה(;"
"לא סקאר שרף את הטוסט, אני שרפתי את הטוסט"
אני ואת זו אהבה מהשמיים אני ואת זה החיבור הכי נכון
מזהיר מראש אני מפגיז בשירותים (יענו ריח מסריח)
או שהוא אומר לה- הזדמנות אחרונה להתחרט
או שהוא אומר לה- הזדמנות אחרונה להתחרט
אנונימית
שלא תדרכי על השמלה ותחליקי, ותעשי לי פאדיחותת
קלף אחרון בידי
משהו ברוסית
"אני שרפתי את הטוסט"
את יפייפה או את מושלמת
אני הרגתי את מופאסה
"אני אוהב אותך"
"את יפיפיה"
"את יפיפיה"
אנונימית
הוא לוחש לה "אני מתגעגע אליך" ולא התגעגעתי כי מתגעגע זה בכל רגע נתון זה מנהג יהודי הדתיים מקפידים על זה ככה עשיתי עם אשתי!...משמעות הכוונה "אני כבר מחכה לך שנגיע לליל הכלולות"
אמאל'ה אני גם רציתי לכתוב את אני הרגתי את מופאסה למה כולם כבר חשבו על זה
"הגיע הזמן לקחת גלולות"
"אני אכלתי את הטוסט"
"אני מזהיר אותך, את עושה כלים היום"
משהו שלהם, כנראה את האישה הכי יפה שראיתי ואני אוהב אותך
יש לך ירוק בשיניים...
"למה יש לך שקית על הראש?"
"איזה חתיך אני היום אה?"
"איזה חתיך אני היום אה?"
אני זה שאכלתי את הביסלי האחרון....לא האקס שלך
אני ראשון במקלחת
אנונימית
"של מי את יא ארנבת" או בבאסקית: norena zara, untxia?
וואי שאלה טובה
"אבא שלי זה דני קושמרו"
"אבא שלי זה דני קושמרו"
"אז עכשיו את שלי יארנבת"
מי זה ההוא ליד הבר? לא מכיר אותו
זה ידיד שלך?
זה ידיד שלך?
"i'm your father"
זה הייתי אני,
אני שרפתי את הטוסט
אני שרפתי את הטוסט
אני באטמן
"אני גמור מתי הולכים?"
"צוצה"
התשובות פה הורגות אותי הלפ
שום דבר
למה בכלל צריך ללחוש לול
למה בכלל צריך ללחוש לול
אנונימית
חייב לאכול מהסטייק ראשון
מילות חיזור של טווסים
חכי ללילה
עוד פעם השאלה הזו
השאלה הזאת הייתה לפני כמה ימים פה
מה ממתי הוא לוחש לה דברים
אנונימית
"אני ניצחתי בטאקי, ויתרתי לך"
"אני חושב שאני בהריון"
"אני חושב שאני בהריון"
"חכי חכי מה מחכה לך אחרי החתונה"
תעקבו באינסטגרם dvir maslin מחזיר עוקבים!!!!!
הכנסתי את החברה הכי טובה שלך להריון.. נראה אותך מבטלת
"אני הומו בכלל"
מריחה? עכשיו תריחי
אנונימית
אמ לא יודעת
באותו הנושא: