5 תשובות
^נכון
גם עם מייל לא עובד
וגם עם טלפון
פעם הצלחת להתחבר בשעה הזאת?
גם עם מייל לא עובד
וגם עם טלפון
פעם הצלחת להתחבר בשעה הזאת?
שואל השאלה:
סורי שאני עונה עכשיו אבל נראלי שבדרך כלל זה כן עובד גם בשעות כאלה לא יודעת
סורי שאני עונה עכשיו אבל נראלי שבדרך כלל זה כן עובד גם בשעות כאלה לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
גם ממשרד החינוך זה לא עובד
גם ממשרד החינוך זה לא עובד
אנונימית
תכנסי דרך ההתחברות של המשרד החינוך שזה בייסקלי האתר של אופק וגלים
גם אני לא מצליח עכשיו
כנראה יש להם באג או משהו
כנראה יש להם באג או משהו