17 תשובות
שואל השאלה:
מסכנה היא העלתה טיקטוק שהיא עוד שניה בוכה שם
מסכנה היא העלתה טיקטוק שהיא עוד שניה בוכה שם
מה אבל הוא צודק
אנונימית
שהיא כמו עידן אוחיון שמת
^אבל כן מעודדים אותה להשמין בצורה לא בריאה
אנונימית
^קודם כל לא תפקידך לדאוג מה היא תאכל ומה לא. ואף אחד לא רשם לה תאכלי עוד. נתנו לה תמיכה על זה שהיא לא מתביישת במי שהיא
שאנחנו מעודדים אותה כביכול למות כמו עידן אוחיון.
דביל קיצר לא חדש
דביל קיצר לא חדש
^איך צודק מה צודק. ברור שאנשים ירימו לה אחרי שמלא מהתגובות אצלה זה שנאה ובריונות
לעומתו היא לפחות הולכת לרופא ומנסה לטפל בעצמה וסיפרה על זה ועדיין שופטים אותה ברמות
נו. אבל הוא אמר שכל הטמטום והתמיכה לא עושים לה טוב ורק מזיקים.
והוא צודק.
להגיד למישהו שעושה משהו מסכן חיים(כמו לשתות אקונומיקה, סתם משהו מוגזם) ולהגיד לו: "כל הכבוד, תהיה אתה!" "אתה מושלם כמו שאתה, תאכל מה שאתה רוצה"
זה פיגור שכלי עמוק.
אם באמת היה אכפת למגיבים ממנה הם היו אומרים: "כל הכבוד שאת הולת לטיפול! מאמינים בך שתצליחי להרזות!" או משהו בסגנון.
עכשיו אני לא יודע מי הוא או היא או מה כל אחד אמר, אבל זו הסיטואציה שהבנתי מהתגובות פה. שיש מישהי ממש עם עודף משקל שזה כבר רמה מסוכנת והתגובות של הwokies אומרים לה "תאהבי את עצמך כמו שאת" (כי הם אידיוטים כמו תמיד)
ורון נשר אמר שלהגיד את הדברים האלה זה לא עושה לה טוב. כי המצב שלה מסוכן ואדם שרוצה בטובתה בחיים לא יעודד אותה "לאהוב את עצמה כמו שהיא". עם עודף משקל ברמה כזאת.
זה לפחות מה שהבנתי.
והוא צודק.
להגיד למישהו שעושה משהו מסכן חיים(כמו לשתות אקונומיקה, סתם משהו מוגזם) ולהגיד לו: "כל הכבוד, תהיה אתה!" "אתה מושלם כמו שאתה, תאכל מה שאתה רוצה"
זה פיגור שכלי עמוק.
אם באמת היה אכפת למגיבים ממנה הם היו אומרים: "כל הכבוד שאת הולת לטיפול! מאמינים בך שתצליחי להרזות!" או משהו בסגנון.
עכשיו אני לא יודע מי הוא או היא או מה כל אחד אמר, אבל זו הסיטואציה שהבנתי מהתגובות פה. שיש מישהי ממש עם עודף משקל שזה כבר רמה מסוכנת והתגובות של הwokies אומרים לה "תאהבי את עצמך כמו שאת" (כי הם אידיוטים כמו תמיד)
ורון נשר אמר שלהגיד את הדברים האלה זה לא עושה לה טוב. כי המצב שלה מסוכן ואדם שרוצה בטובתה בחיים לא יעודד אותה "לאהוב את עצמה כמו שהיא". עם עודף משקל ברמה כזאת.
זה לפחות מה שהבנתי.
אגב לא יודע מי זה רון נשר או גברת שווארמה(איזה שם יא וואראדי. רק בישראל)
אבל אני לא מתייחס אליהם בתור בני אדם בכללי, רק למאורע הזה.. וממה שראיתי פה
(כי אני ישראלי ומביע דעה גם על מה שאני לא יודע שיט לגביו)
אבל אני לא מתייחס אליהם בתור בני אדם בכללי, רק למאורע הזה.. וממה שראיתי פה
(כי אני ישראלי ומביע דעה גם על מה שאני לא יודע שיט לגביו)
הוא אמר שהלגיטימציה שנותנים לה בסוף תהרוג אותה, הוא אומר מילים קשות אבל הוא צודק.. ברור שיש דרך יותר נעימה להגיד את זה, אבל רק ככה אנשים מבינים
הוא אמר שאנחנו מעודדים אותה למות כמו עידן אוחיון
מסכים. עם מישהו לא נחמד.
מה אתה חושב. שאם תגיד לה שזה לא בריא אז היא תפסיק לאכול. לא עניינך מה היא תאכל ומה לא. היא מודעת לעצמה והיא מטפלת בזה. ואם אנשים יתחילו להיכנס לה לצלחת זה רק יגרום לה להיכנס לדיכאונות ויותר מזה אפילו לאכול יותר. ובמצבים יותר חמורים אפילו להתאבד. אתה בכלל נשמע מנותק מהעולם. למה זה נראה לך רלוונטי להגיד לבן אדם מה לאכול ומה לא. אתה לא אבא שלה ולא אמא שלה.
וכן אנשים ימשיכו להרים לאנשים ששלמים עם עצמם ומודעים לעצמם
היא לא ביקשה חוות דעת של אנשים על הגוף או על המצב הבריאותי שלה. אז דיי
וכן אנשים ימשיכו להרים לאנשים ששלמים עם עצמם ומודעים לעצמם
היא לא ביקשה חוות דעת של אנשים על הגוף או על המצב הבריאותי שלה. אז דיי
לא אמרתי שצריך להגיד לה מה כן ומה לא, אבל להעמיד פנים שזה בסדר ולהגיד לה go get it girl
מתי שהיא ליטרלי הולכת לקראת המוות שלה(היינו אם היא תמשיך בדרך הזו בלי שינוי).. אולי באמת עדיף שישתקו.
בכנות אני לא יכול לסבול את הטמטום של ה"אל תתערב". אבל זה כל כך צבוע וחד צדדי. כי מותר להתערב אם אתה אומר דעה פוליטיקלי קורקט. אבל אם אתה אומר אתה אומר את המציאות כמו שהיא - שלעודד אותה ולהגיד לה שזה בסדר, למרות שזה לא, זה לא עושה לה טובה ואדרבה, זה נורא.
זה פתאום "התערבות" ו"ירידה לצלחת".
מתי שהיא ליטרלי הולכת לקראת המוות שלה(היינו אם היא תמשיך בדרך הזו בלי שינוי).. אולי באמת עדיף שישתקו.
בכנות אני לא יכול לסבול את הטמטום של ה"אל תתערב". אבל זה כל כך צבוע וחד צדדי. כי מותר להתערב אם אתה אומר דעה פוליטיקלי קורקט. אבל אם אתה אומר אתה אומר את המציאות כמו שהיא - שלעודד אותה ולהגיד לה שזה בסדר, למרות שזה לא, זה לא עושה לה טובה ואדרבה, זה נורא.
זה פתאום "התערבות" ו"ירידה לצלחת".
^^די כפרה אין לי איך להמשיך לנסות להסביר לך למה מה שאתה אומר זה גרוע ומחמיר יותר את המצב. זהו ניסיתי להסביר
לאלה שנגדה תחשבו שזה כמו להתלונן למישהו עם סרטן שיש לו סרטן אפילו שהוא מטפל בזה הסרטן יכול להרוג אותו אבל הוא מטפל בזה ומודע שהוא רוצה להיות בריא ככה שהתגובות שלהם חסרות טאקט ומטומטמות
באותו הנושא: