22 תשובות
עולם ללא מרגי.
כוסברה יותר טעים
גם וגם
זה כל-כך מעליב שכולם אומרים שרק מרגי של פעם ושהוא לא חתיך וזה
של פעם פוריל
פעם
אנונימי
מה שעושה לו טוב
אנונימית
הוא שר יפה גם פעם וגם היום הסגנון לבוש שלו לא מראה על הכישרון שלו מבחינתי
אז גם וגם
אנונימית
שחררו כבר מהבן אדם איזה אובססיבים אתם עוד שנייה יושבים שבעה על מרגי של פעם מה יש לכם
לא יודעת מה איתכם
מרגי של היום הרבה יותר טוב
וואי שחררו מהבן אדם כבר הוא רק התבגר להתחיל לפתח את הסטייל והמוזיקה שלו זה לא אומר שהוא הומו זה רק אומר שאתם בייסיק ולא מוכנים לשינוי
של פעם
מרגי צריך להכחד.
של פעם לפני שהוא התחיל ללבוש חזיות
פעם אמאלה סמאש
לא אהבתי אותו אף פעם אבל אם צריך לבחור אז פעם
מרגי של מרגי