5 תשובות
תאמת תלוי במצב הכלכלי שלך
אני הייתי שמה 700
אנונימית
400 עם אני אדם יחיד
^ מה
הוא חבר טוב שלך
400 מכסה ארוחה
אנונימית
לא לכולם יש כסף אנונימית
^ אתה לא צריך לספר לי
אבל עדיין אם מגיעים לחתונה של חבר טוב יש מה שמקובל
אם הוא לא רואה שהוא מסוגל לבוא עם מתנה אין לו טעם לבוא

ואני לא אומרת את זה בתור מיליונרית אני עובדת קשה בשביל הכסף שלי אבל אני יודעת שאם יש נגיד יציאה עם חברות שרוצות ללכת למסעדה ואני יודעת שיש לי רק 50 להביא זה לא מספיק למנה שתייה וקינוח.. זה פשוט לא מקובל לבוא בלי הסכום המתאים

שיעשה מה שהוא רוצה כן? הוא שאל אני עניתי אתה ענית מותר לו לבחור מה שמתאים לו אבל לדעתי 400 שקל זה מזלזל ברמות ולא במקום
אנונימית