7 תשובות
טד מוסבי?
שואל השאלה:
כןן אני יודעת וכתבתי לו שזה מוזר והוא אמר שיש הבדל בין "אני אוהב אותך" לבין "אוהב אותך" ואין הבדל!! הוא לא רואה את זה כמוזר
אולי הוא אמר את זנ כמו שאומרים לחברים כזה אוהב אותך כאילו כמו שרוף עלייך?
לא יודעת זה מוזר
בכלל לא, הוא לא מכיר אותך עוד
^^כן יש הבדל, אבל שניהם לא לגיטימיים במקרה שהצגת
מישהו אמר שהוא אוהב אותי אחרי שעתיים
לא יודעת אם אני הגיונית אבל לדעתי יש הבדל
פשוט זה עדיין מוזר להגיד אתזה יופ אחרי
אוהב אותך לדעתי זה סתם כמו שאני אגיד לחברה "אוהבת אותך" משהו כזה אבל להגיד "אני אוהבת אותך" נשמע יותר מאוהב כזה
אנונימית