18 תשובות
מה זה did
שואל השאלה:
dissociative identity disorder
אנונימי
פיצול אישיות^^
הפסיכיאטרית צודקת , כל עוד לא קורה כלום אין בשביל למה (כי בכל מקרה אין הרבה מה לעשות עם זה) ותגידי לחברה שלך שתסתום (בדרך יפה כמובן) כי זה לא עוזר והיא סתם מכניסה לך לראש שיש לך פיצול אישיות
שואל השאלה:
אבל זה לא שלא קורה כלום, זה שלא קורה שום דבר רע
אנונימי
את יכולה לפרט בבקשה למה את חושבת שיש לך did? כי זאת הפרעה מאוד נדירה.
סביר להניח שאת בסדר ובכנות גם סביר להניח שחברה שלך בסדר. אל תתני לה לשכנע אותך שיש לך משהו
שואל השאלה:
אני יודע שהיא לא רופאה
בגלל זה אני שואל איך להעלות את זה מול הרופאה שלי
ופוסט טראומה יכולה לגרום לdid
אנונימי
אתה מדבר שטויות פוסט טראומה יכולה לגרום לאותם תסמינים לחוד וגם פוסט טראומה מורכבת ואישיות גבולית וכו' זה שהחברה הגאון שלך אמרה את זה מין הסתם שזה לא אומר כלום וזה קצת עצוב שאתה מאמין לה עוד דבר פוסט טראומה מורכבת שקשורה להתעללות והרגשה אקוטית של חוסר אונים עד גיל 5 גורמת לפיתוח did לא משהו אחר
ואם כל כך בא לך לדבר על זה עם רופא פשוט דבר דוגרי ספק שיעשו עם זה משהו
שואל השאלה:
יש לי פוסט טראומה מורכבת... ואני באמת לא מבין למה את כל כך תוקפנית
סה"כ שאלתי איך לדבר על התסמינים שלי עם הרופאה שלי
אנונימי
שמע קודם כל לא הייתי תוקפנית ככה אני פשוט מדברת. דבר שני אם יש לך פוסט טראומה מורכבת תאמין לי היא כבר מודעת לתסמינים ואם אתה רוצה להיות בטוח תכין רשימה של תסמינים ותדבר עליהם בפגישה.
שואל השאלה:
היא פסיכיאטרית חדשה יחסית שלי, לא יצא לנו להיפגש הרבה
אנונימי
אה סליחה לא ראיתי שאתה בן. אם זה משהו שבאמת מדאיג אותך שווה להעלות את כל הדאגות שלך בפני הפסיכיאטרית ולא לשמור דברים בסוד. וגם לא לתת לחברה להיכנס לך לראש, אני מדברת מניסיון- יש לי ocd ואנשים הכניסו לי לראש כל מיני חרדות הזויות
שואל השאלה:
זה לא חרדה, יותר כמו ניסיון להבין את עצמי
אנונימי
כן כן אני מבינה, פשוט ocd זו הפרעה חרדתית ואנשים הכניסו לי חרדות שאחר כך חזרו על עצמן ונהיו חלק מהocd שלי. שוב אם יש לך חשש תמיד כדאי לקבוע עם הפסיכיאטרית שלך ולהסביר לה הכל, ולהבין שאם היא לא מאבחנת אותך יש סיבה
שמע זה שאתה לא זוכר ושומע קולות לא אומר שזה did זה יכול להיות הרבה דברים אמרת שאתה פוסט טראומתי ייתכן שזה קשור לזה
חברה שלך לא רופאה
שואל השאלה:
אני בן
ואנחנו חושבים שיש לי did כי אני פוסט טראומתי ויש לי הרבה פעמים שאני לא זוכר משהו שקרה ואני שומע אנשים בתוך הראש שלי
ברווז היא מאובחנת
אנונימי