התחברות
הרשמה
חבר טוב שלי שאל אותי אם ילדים שואלים אותי אם אני גיי כי "יש לי התנהגות של גיי", לגיטימי להפגע מזה למרות שאני סטרייט?
26 בדצמבר 2023, 22:14
התאהבות
ידידות
מערכת יחסים
חברה הכי טובה
ביטחון עצמי
2 תשובות
אין סיבה להיפגע אבל מרגיז אותי האמירה "התנהגות של גיי"
אנונימי
תתעלם, הם מטומטמים
א
אוּטָה
באותו הנושא:
למה הרבה גברים שואלים אותי אם אני נשואה ואם יש לי ילדים?
ההורים שלי שואלים אותי למה אני רוצה לעבור בית ספר והם שואלים למה, להגיד להם?
תגידו למה נשים שהם בגיל מסויים תמיד שואלים אותם מה אין ילדים לא נשואה וגברים לא?
אם שואלים אותי "כמה ילדים קיבלו ציון גבוה מ80" זה כולל 80 או לא?
אם הוא בדייט שואל אותי כמה ילדים הייתי רוצנ בכללי זה מראה על כוונות רציניות?
רק אותי מטריד אנשים שואלים אותי מה עושה?
אם יש לי אח שנפטר ובאתר מתגייסים שואלים אותי כמה ילדים יש להורים שלי כולל אותי
הייתם שואלים ילד קטן אם הוא אוהב אותכם או שזה מביך ?
רק אותי זה מעצבן ממש שכל שנייה שואלים אותי אם אני מדביקה ריסים?
זה מחרפן אותי שכשמבוגרים שואלים כאן שאלה אז יש את כל הילדים שעונים להם
למה שמישהי יולדת ילד אז שואלים אותה אם הבעל עוזר לה?(יש פירוט)