9 תשובות
גם אני 2008 בכיתה ט
לא אני י 2007
שואל השאלה:
^^ יאיי תן כיף
אנונימית
אולי כי זה "מוזר להם" אני בכלל הייתי צריכה להיות בכיתה ט כי נשארתי שנה בגן
אנונימית
אני 2009 בכיתה י אז אני מכירה את הסיטואציה
שואל השאלה:
^^ מה הקשר הייתי פשוט שנה יותר בגן
אנונימית
^^2009 בי? אני סוף 2008 ואני בין הכי קטנים בשכבה
אנונימית
כן קפצתי כיתה^ (אני רצינית)
^אז זה באמת קצת שונה
2008 וכיתה ט זה רגיל
אבל מלכה!
אנונימית