6 תשובות
שאת מושלמת וצריכה להתעלם מקנאיים
שהם לא התבגרו בשיט
שהם פשוט מאוד אבל מאוד פשוט
הם לא התבגרו על כיתה ג ועדיין הם בטח אומרים חיידקי בנות.
שואל השאלה:
הם חושבים שאני מכוערת?
אנונימית
כן זה אומר עלייך שאת רמה מעליהם ושהם לא התבגרו ושהם ילדים עם רוע טהור פעם הבאה שיצחקו עלייך פשוט תצחקי עליהם
לא יודעת מה הם חושבים אבל יש לי תחושה שאת אחת היפות ואני אף פעם לא טועה