4 תשובות
בין בנים לבנות אין דבר כזה ידידים אבל בין בנות לבנים יש
אם את מדבר איתו לבד ונפגשת איתו לבד והוא מבזבז את הזמן שלו עליך אז יש לו מניע כל שהוא
אם את מדבר איתו לבד ונפגשת איתו לבד והוא מבזבז את הזמן שלו עליך אז יש לו מניע כל שהוא
כמו שאומרים אם יש ספק אין ספק
אנונימית
מדבר איתך על בנות אחרות
בתכלס מתנהג כאילו את אחותו
באותו הנושא: