9 תשובות
זה המשחק הכי לא כיף ששיחקתי בחייפ שלי אני אומרת לך
במקום זה תורידי את כל הסדרה של
red
orange
yellow
green
וכן הלאה
זה פשוט הרבה הרבה יותר כיף
וגם איש הרכבות
זה הקישור https://apps.apple.com/il/app/watermelon-game-monkey-land/id6469450477?l=he
שואל השאלה:
תודה^^
בכיף
המקורי זה סואיקה
אבל לשניהם קוראים ווטארמלון גיים
אם תחפשי ווטארמלון גיים בגוגל זה יראה לך את המקורי
fruit ninja?
משהו*
watermelon בחנות אפליקציות זה יראה משחק כזה משבו עם קוף לא כלכך יודעת זה זה