3 תשובות
"הנשיכה" לא תעשה לך כלום והשריטה כדאי להיות עם חיסון טטנוס
אנונימית
לראות רופא ליתר ביטחון
בעיקרון אם היא חולה אז זה קצת מסוכן... אני ממליצה לך להישאר חיובית ולקוות שהכל טוב