11 תשובות
אלה גם תמיד אנשים ששומעים אוליביה רודריגו או משהו
זה תמיד אלה ששומעים את המוזיקה הכי משעממת שעושים את זה.
אנונימית
נכון
אבל השירים של ששון מזעזעים
אני לא באה ומקללת אנשים בגלל מה שהם שומעים אבל אם יש סגנון או זמר כלשהו שאני לא מתחברת אליו אני אגיד את זה
לא מקטע של לרדת, אני לא באה ואומרת בגלל שאני שומעת ___ אז אני איכותית והמוזיקה שאני שומעת הכי טובה
מקטע של פשוט להביע את דעתי ויש אנשים שזה לא בא להם בטוב וזה כבר בעיה שלהם
שואל השאלה:
^מסכימה עם מה שאת אומרת אבל יש אנשים שלוקחים את זה רחוק מדי
אנונימית
^ את אלה שלוקחים קיצוני אני גם לא אבין
על טעם וריח אין מה להתווכח. אי אפשר להכריח ולנסות להראות שאתה צודק בעניינים של טעם
שואל השאלה:
^מסכימה איתך ב100 אחוז
אנונימית
כל אחד והטעם שלו לגעתי
כל אחד עם טעם במוזיקה חושב שהוא איכותי ואלוהים.. עושים מזה יותר מידי עניין
מכבדת את כולם אבל לא מתחברת למה שאני לא אוהבת
נכון לגמרי
אני מסכימה איתך כל כך!
יש כל כך הרבה אנשים שיורדים על טעם של אחרים וזה פשוט מזעזע.
מה זה מפריע לכם כאילו??
אני בחיים לא אבין את זה