6 תשובות
שואל השאלה:
הבנתיי
יש לכן המלצות לקרם לחות? אני מחפשת מלא זמן
יש לי חצ'קונים פה ושם קצת
הוא עולה רק 20 שקל, אם את רוצה משהו טוב ואיכותי את צריכה לשלם את לא יכולה לשלם 20 שקל על מוצר פנים ולצפות שהוא יהיה פצצתי
אנונימית
בשל לוריאל יש אלכוהול דנאט וגם בשל גרניאר
בהרבה קרמים זולים או לעור שמן יש אלכוהול דנאט כי הוא הופך אותם לקלילים אבל זה לא טוב
לא ממליצה עליו בכלל
הוא מושלם אבל לא אם יש לך חצ'קונים או פצעונים
אם יש לך הוא רק מחמיר
שואל השאלה:
מה עם הגל לחות של לוריאל? הבקבוק תכלת
כרגע אין לי קרם לחות והעור שלי קצת יבש לפעמים אז האם הוא טוב?