התחברות הרשמה

סבבה לכתוב ככה למורה נהיגה?

היי בוקר טוב, תוכל לשלוח לי את פרטי החשבון בנק שלך? כדי שאוכל להעביר תשלום
25 בדצמבר 2023, 08:07
לימוד נהיגהרשיון נהיגהנהיגהשיעורי נהיגהמורים    
5 תשובות
^כן זה גם ממש טוב
B
Blah blah blahh
ואל תשכח את ה3 ספרות
אנונימי
אני הייתי כותב: היי בוקר טוב, אני רוצה להעביר תשלום. תוכל בבקשה לשלוח את פרטי חשבון הבנק שלך?
א
אברא כדברא
ממש אחלה
B
Blah blah blahh
כן
נ
נְמָשִׁים
באותו הנושא:
עכשיו זו שעה שסבבה לכתוב למורה נהיגה לקבוע שיעור?
יפה לכתוב למורה "סבבה תודה" ?
זה סבבה לכתוב למורה עכשיו?
זה סבבה לכתוב למורה להיסטוריה תודה עם לב בפרטי או מוזר?
תגידו זה סבבה לכתוב עכשיו למורה?
דחוף זה סבבה אם אני אביא חמישים שקלים למורה נהיגה אבל הם טיפה קרועים בפינה שלו?
זה בסדר לכתוב למורה, 'סבבה'?
זה סבבה לכתוב עכשיו הודעה למורה שלי?
זה סבבה לכתוב את זה למורה שעזבה?
עברתי טסט וכתבתי משהו למורה נהיגה זה סבבה?
זה שעה סבבה להתקשר למורה נהיגה נכון?