16 תשובות
את פוריל מהממת לא מבינה למה שתהיי חסרת ביטחון תראי איזו יפה את
וחוץ מזה בנים הם טיפשים ואת רק בת 14 אין לך מה לדאוג לזוגיות רצינית עכשיו זה סתם שטות זה יבוא בעתיד ואת עוד תמצאי מישהו שיאהב אותך ובאמת חבל שאת חסרת ביטחון כשאת ככ יפה
את יפייפיה, ואל תבני על חבר כרגע גם אני בת 14 וכל הבנים אידיוטים בגיל הזה
אני אישית לא הייתי יוצא, אבל אוליי האישיות שלך טובה
אני מת מכל הבנות הצבועות פה
שואל השאלה:
למה לדוגמה?
אמא שלך צבועה למה סתם ליהיות רע, היא באמת מהממת
שואל השאלה:
בוא תרגע למה אתה לא מראה תפנים שלך אפילו ובאינסטגרם אני נראת יותר טוב אז צא מהסרט אוקי אתה קצת עף
לקחת קשה אה...
כולה אמרתי לך שרת לא הטעם שלי ואת שאלת
שואל השאלה:
לא לא לקחתי קשה אבל בוא אין לך תמונה אז השאלה לא הייתה מוכוונת אליך זה היא מובכן למי שלא אנונימי
זה לא... את לא ציינת את זה וגם אין קשר לאיך שאני נראה, את שאלת שאלה אז עניתי
מהה את ליטרלי 10/10 הלוואי עליי להיראות כמוךך
אחותי יש לך פנים יפות רצח ואני נדיר שאחמיא למישהי
וואי את ממש יפהה
את ממש יפה
באותו הנושא: