7 תשובות
תשנה את השם לאייל אז
להתגבר על זה יפוסי יש דברים מפחידים יותר
אנונימי
כן
תשנה אתהשם שלו לטימור, ואז לא תפגוש הרבה כאלו
האמת שהאייל שאני מכיר מה זה גבר
אנונימי
אחי זה ממש עלוב תתגבר על זה כי אתה בסופו של דבר תמצא דברים יותר מפחידים בחיים
(כמו אנשים שקוראים להם יבגני)