10 תשובות
איכס
שואל השאלה:
למה.?
לא
^^לא אוהבת אץ הסגנון מוזיקה שלו, אבל ברגע שהוא החליט לגעת בשיר "נתראה בגלגול הבא" של רביד הוא חילל את כל המשמעות של השיר והפך אותו לשיר של צעקות של ערסים וצאחלות
שואל השאלה:
זמר שהתחילו לעשות עליו הייפ
אני אוהבת אותו ובכללי מתחברת לסגנון מוזיקה הזה וגם יש לו קול יפה ויפה שהוא הצליח בגיל כזה בלי עין הרע
אנונימית