7 תשובות
אני משתמשת.
אני מתה על זה סבא וסבתא קנו לי לפסח וחברה ליומולדת וזה כזה מושלם והריח וואו
שואל השאלה:
זה כאילו מושקע אבל מה אני אעשה עם זה ?
אני לא משתמשת בכל הקרם גוף שהביאו לי. הם סתם בחדר שלי בלי שימוש
וואי כעע
כאילו באמת מביאים דברים כל כך חסרי שימוש (כאילו יש שימוש אבל אני בקושי זוכרת שיש לי את כל הקרמים האלו חח)
אני משתמשת רק בספריי/מיי גוף האלו או מה שזה לא יהיה חח
כאילו יש ללין דברים נחמדים אבל אף פעם לא קונים לך אותם..
אני, חברות שלי קנו לי