9 תשובות
למה שתיהי לא כמו בנות אחרות?
שואל השאלה:
לא יודעת
לא יודעת
אם זה לא מצליח לך זה כי את מנסה להיות משהו שאת לא
מה הבעיה להיות כמו בנות אחרות נשמע לי כמו מיזוגניה עצמית
מה הבעיה להיות כמו בנות אחרות נשמע לי כמו מיזוגניה עצמית
שואל השאלה:
כי מן הסתם שאתה תרצה כמו שיש להן
כי מן הסתם שאתה תרצה כמו שיש להן
פשוט תהיי עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר שאני לוקחת רק השראה? נגיד יש מישהי שיש לה לק יפה אז אני בערך כמו שלה
זה בסדר שאני לוקחת רק השראה? נגיד יש מישהי שיש לה לק יפה אז אני בערך כמו שלה
תקשיבי
את לא צריכה השראה, תיהי עצמך, יש לך שאת אוהבת? תעשי, יש לבוש שאת אוהבת תלבשי
אין כזה דבר "בסדר/לא בסדר" פה
את לא צריכה השראה, תיהי עצמך, יש לך שאת אוהבת? תעשי, יש לבוש שאת אוהבת תלבשי
אין כזה דבר "בסדר/לא בסדר" פה
כן זה בסדר שלא יתנו לך להרגיש לא בסדר על זה שראית משהו יפה על מישהי ורצית גם משהו דומה לזה
בכל דבר
תהיי בטוחה שאותה מישהי בטח לקחה השראה מהפינטרסט או אפילו ראתה מישהי עם לק דומה
בכל דבר
תהיי בטוחה שאותה מישהי בטח לקחה השראה מהפינטרסט או אפילו ראתה מישהי עם לק דומה
שואל השאלה:
אולי,נגיד יש מישהי שיש לה לק יפה אז אני לוקחת השראה ממנה ועושה אותו דבר ברור שאין לנו אותה צורה בציפוריים אבל כן אותו צבע רק לא אותו דבר
אולי,נגיד יש מישהי שיש לה לק יפה אז אני לוקחת השראה ממנה ועושה אותו דבר ברור שאין לנו אותה צורה בציפוריים אבל כן אותו צבע רק לא אותו דבר
באותו הנושא: