5 תשובות
כן.בטח שכן.
פגיעה עצמית זה לעשות לעצמך נזק במודע גם אם זה הנזק הכי קטן.
זה לא משנה התוצאה,משנה הפן הפסיכולוגי ומה קורה נפשית שמגיעים לזה שצריכים להרגיש כאב פיזי מרוב שרע נפשית.
לא משנה מה ניסיתה לעשות בשביל לא להרגיש את הכאב הנפשי לרגע,נחשב פגיעה עצמית.וצריך להיות מטופל.
פגיעה עצמית זה לעשות לעצמך נזק במודע גם אם זה הנזק הכי קטן.
זה לא משנה התוצאה,משנה הפן הפסיכולוגי ומה קורה נפשית שמגיעים לזה שצריכים להרגיש כאב פיזי מרוב שרע נפשית.
לא משנה מה ניסיתה לעשות בשביל לא להרגיש את הכאב הנפשי לרגע,נחשב פגיעה עצמית.וצריך להיות מטופל.
היי, אני מקווה ששלום לך,
אני מבינה מהשאלה שלך שאת מוטרדת ודואגת לבריאותך ולעצמך.
אולי היית רוצה לקבל עזרה וסיוע . יכול להיות שאת פוגעת בעצמך כדי להרגיש, או כדי לא להרגיש.. אבל נדמה לי שיש בך הבנה שאת צריכה לשתף ולקבל עזרה.
אל תשארי לבד עם הפגיעה העצמית, שתפי את מישהו מקצועי .
אני מזמינה אותך אלינו לצ'ט לפרוק ולשתף יותר אנו כאן כדי לעזור לך, מצ"ב לינק לצ'ט בצורה אנונימית: .
כמו כן יש לנו מספר הוואטס אפ שלנו לשיחה מיידית הינו : 055-9571399
שלך מתנדבת סה"ר
אני מבינה מהשאלה שלך שאת מוטרדת ודואגת לבריאותך ולעצמך.
אולי היית רוצה לקבל עזרה וסיוע . יכול להיות שאת פוגעת בעצמך כדי להרגיש, או כדי לא להרגיש.. אבל נדמה לי שיש בך הבנה שאת צריכה לשתף ולקבל עזרה.
אל תשארי לבד עם הפגיעה העצמית, שתפי את מישהו מקצועי .
אני מזמינה אותך אלינו לצ'ט לפרוק ולשתף יותר אנו כאן כדי לעזור לך, מצ"ב לינק לצ'ט בצורה אנונימית: .
כמו כן יש לנו מספר הוואטס אפ שלנו לשיחה מיידית הינו : 055-9571399
שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
כן
זה משהו שפוגע בך אבל השאלה למה הכוונה שאת עושה את זה.
אם זה בלי מודע, זה לא נקרא פגיעה עצמית לשם לפגוע בעצמך, פשוט הרגל רע שצריך לשנות
אם את עושה את זה בשביל שזה יפגע בך אז כן
אם זה בלי מודע, זה לא נקרא פגיעה עצמית לשם לפגוע בעצמך, פשוט הרגל רע שצריך לשנות
אם את עושה את זה בשביל שזה יפגע בך אז כן
באותו הנושא: