3 תשובות
גם לי זה קרה בכל המפות הייתי בקהיר במזג אוויר בוויז במוביט ואפילו כשאני מצלם תמונה זה מראה לי שצילמתי את זה בקהיר. זה פשוט הסתדר לי לבד.
אני לא בטוח אבל אני חושב שבגלל הטילים של חמאס שולחים אז ישראל שינתה את המיקומים שלא יראו איפה יש הרבה אנשים ושם ירו טילים. (ככה נראה לי)
שואל השאלה:
רציני? מה עושים עם זה?
גם אצלי זה מראה ככה
זה מזה הזוי