14 תשובות
אנטיביוטיקה שמעתי שזה עוזר וגם גלולות
קוסמטיקאיות זה חרטא
תחטאי את הפנים שלך כל הזמן ולא לשים עליהם איפור וכאלה דברים או קרמים אל תעשי ניסויים עעל עצמך
וניסית בנזק? משחה משנה חיים
ערב:
מים מיסלריים ורודים גרנייה ( עדיף באלם אבל יקר לי אבל כל עוד את מורידה עדין זה בסדר גמור)
סבון פנים סרווה לעור שמן
מנגבת עם מגבת נייר/ מגבת נקייה שלא השתמשו בה עוד
3 פעמים בשבוע טונר חומצה גליקולית לוריאל( בימים שלא פשוט לא שמים)
סרום חומצה היאלורונית גרנייה
קרם לחות לתינוק שיבולת שועל ( שמה גם כקרם עיינים וזה מספיק)
אם יש פצעון עם מוגלה אז מדבקות נקודתיות ואם יש פצעון בלי מוגלה אני שמה בנזק טיפול נקודתי לפצעונים.
וזלין על השפתיים

בוקר :
לשטוף את הפנים טוב טוב עם מים
כבר הסברתי איך לייבש
סרום חומצה היאלורונית גרנייה
קרם לחות לתינוק שיבולת שועל (שמה גם כקרם עיינים וזה מספיק)
קרם הגנה
וזלין על השפתיים


פעם בשבוע( יש כאן גם כמה דגשים) :
לשים מסיכת חימר
לשטוף מברשות איפור אם את מתאפרת
לא קשור אבל לשטוף מברשות שיער
להחליף מצעים
לכי לרופא עור, תסבירי לו ושתפי אותו בהכל. אי אפשר לדעת מה סוג העור שלך וממה האקנה נובע. לכן כל המלצה פה על תכשירים יכולה לפגוע בך.
לא הייתי מקשיבה לאף תגובה פה.
את צריכה לאבחן ולהבין לבד מה הסוג עור שלך וממה האקנה נובע ובהתאם לזה להבין איזה מוצרים אפשר להשתמש.

אצלי היה אקנה הורמונלי ועור יבש, ובגלל האקנה טעו באבחנה וכל התכשירים היו לעור שמנוני/בעייתי ועשה לי נזק לעור וברגע שהפסקתי לגעת בעור, ורק דאגתי לשטוף במים ולשים קרם לחות שמתאים לי אז האקנה החל להשתפר ועבר עם הגיל.
היה לי אקנה בערך 6 שנים ועבר לבד ללא ראקוטן או דברים אחרים, רק סבלנות.

משהו ממש חשוב - לתת באמת זמן למוצרי טיפוח לעשות שינוי, לרוב רואים שינוי לאחר כ-3 חודשים אז לא לשלול מוצר טיפוח אם לא עשו כלום בתקופה הראשונה
ולקחת בחשבון שחלק מהמוצרים מוציאים החוצה את האיכסה ומנקים גם מבפנים (למשל מוצרים שמכילים חומצה סליצילית)
אז לא להבהל אם יש החמרה, כל עוד לא שורף או מחמיר לכיוון של דלקת לתת לזה זמן.
לא לשים אנטיביוטיקה בשום פנים ואופן!!!
אנטיביוטיקה זה לוירוסים לא לאקנה ואם זה לא ספציפית למה שזה מיועד ורופא לא המליץ על זה אז יהיו תופעות לוואי וזה כנראה יחמיר
אל תסמכי פה על ילדים בסטיפס, לכי לרופא עור לי אישית נתנו ראקוטן וזה ממש עזר לי. ואל תשתמשי במוצרים של חברות כמו גרנייה, לוריאל, אסנס, גלואו רסיפי וכאלה. תתיעצי עם רופא עור הוא יגיד לך מה לשים על הפנים
^^ היא התכוונה לאנטיביוטיקה שרופא עור נותן עם מרשם. יש אנטיביוטיקה שמשתמשים בה לאקנה כמו רקוטן רק פחות חזק
^^ את צודקת שזה חברות שמעט מאוד מוצרים אצלם טובים אבל הם נגישות וכל מה שהמלצתי עליו זה מוצרים שהרכיבים שלהם טובים ודוקטור ריבה/ דקל אישרו אותם. לכן המלצתי עליהם כי הם המוצרים עם הרכיבים הטובים הכי זולים שאני מכירה. אל תפסלו סתם חברה טובה גם אם החברה עם רכיבים פחות טובים תמיד יש מציאות ותכשיר ספציפי שהוא טוב. לכן תבחרו את המוצר לפי הרכיבים ולא לפי החברה
לא הסתכלתי על התגובה שלך תאמת לא הגבתי לך חחח
אצל גרנייה כל המוצרים שלהם פח חיץ מהמים מיסלריים עם הפקק הורוד והסדרה של האלוורה והיאלרונית, ולגבי לוריאל כמעט כל המוצרים שלהם עם אלכוהול
אני יודעת בגלל זה אמרתי רק את המוצרים הטובים
זה סך הכל קצת נקודות על הפרצוץ
זה יפה רצח
זה יעבור מתישהו