4 תשובות
אה לבד לא נראלי
לא חושבת שלבד אבל אולי שתלך עם אבא שלה (אם הןא נמצא בתמונה)?
אני חושבת שמגיל 16 באמת אי אפשר בלי הורה
כאילו אני דיי בטוחה שממתחת ל18 אבל יש מצב שממתחת ל16
ואם יש לה הפרעת אישיות גבולית ועוד כמה בעיות לשתף תמיד עוז רופא היא תדבר עם אמא שלה או מורה יועצת, איזשהי דמות גדולה ואחראית בחיים שלה אפילו קרוב משפחה מישהו שיכול לעזור זה יהיה מעולה
עם כמה שזה קשה וזה *קשה* זה חשוב ממש לעשות את זה כי גם ללכת לפסיכיאטר מאחורי הגב של ההורים זה פחות מומלץ
ללכת לפסיכיאטר זה לא תמיד ההכי קל ההורים תמיד יכולים לעזור
ושוב אם לא ההורים לספר למורה לסבתא למישהו סמכותי ומבוגר שהיא סומכת עליה
באמת שעדיף מאשר לעשות את זה מאחורי הגב