2 תשובות
הייתי מציעה לך לקחת כמה ימים לפני לראות את ההשפעה של זה עליך אם זה לא מעייף אותך ורק מרגיע אז קחי זה מצויין
מציע לך שלא, רסקיו אחד התכונות שלו זה עייפות ובטסט חייב להיות עירני
באותו הנושא: