5 תשובות
אני הייתי הולכת על 8200 בגלל שזה יעזור לי בהמשך החיים אבל תבדקי יש עוד מלא תפקידים.
שואל השאלה:
אני רוצה תפקיד בלי מילואים, אבל שיהיה משמעותי
אנונימית
לא חושבת שיש תפקיד בלי מילואים. יש כאלה שנגיד הם היו טבחים או משהו ולא לקחו אותם רק על זה שמעתי. ולא תמיד לוקחים למילואים רק כמו הפעם הזאת שבאמת היו צריכים, ואם לא תרצי ללכת פשוט תסרבי פקודה ותכנסי מקסימום לכלא לשבוע שבוע וחצי ואז תשתחררי מצהל לגמרי..
שואל השאלה:
^ תודה:)
אנונימית
לוחמה