12 תשובות
איכזבה ברמות
יכול להיות שנלחץ בטעות? אבל אם באמת אז אף פעם לא אהבתי את המוזיקה שלה מה אכפת לי
למי אכפת
כן...
איכס
איכס
אנונימית
אני אומרת שזה מעניין לי תתחת מה היא חושבת, גם ככה כל העולם נגדנו לא חדש
חבל שהיא מאמינה לדברים באינטרנט אבל לא מאשימה אותה כי אם הייתי רואה את הדברים באינטרנט בעד פלסטין ולא הייתי גרה פה הייתי גם מאמינה אבל היה עדיף שהיא תשמור את הדעה שלה לעצמה
תעשי לה נו-נו-נו כולל האצבע
ולא חשבתי עליה אף פעם בנוגע לכלום
ולא חשבתי עליה אף פעם בנוגע לכלום
שואל השאלה:
אני לא חושבת שנלחץ בטעות כי בסוף חנוכה היא עשתה לייק של פוסט עם חנוכיה ושלט ליד החנוכיה של פרי בלסטין
וכבר אז חשבנו בטעות אבל מה כבר פעמיים בטעות?
העיקר יום לפני זה היא העלתה תמונה עם חנוכיה על הראש
אני לא חושבת שנלחץ בטעות כי בסוף חנוכה היא עשתה לייק של פוסט עם חנוכיה ושלט ליד החנוכיה של פרי בלסטין
וכבר אז חשבנו בטעות אבל מה כבר פעמיים בטעות?
העיקר יום לפני זה היא העלתה תמונה עם חנוכיה על הראש
אנונימית
שואל השאלה:
כי היא הייתה אחת מהזמרות שאהבה ממש את ישראל כי היא גדלה בשכונה יהודית וזה
כי היא הייתה אחת מהזמרות שאהבה ממש את ישראל כי היא גדלה בשכונה יהודית וזה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי הרגע גיליתי משאלה אחרת שהיא עשתה עוקב לעמוד שמסית נגד ישראל
אני בשוק
וואי הרגע גיליתי משאלה אחרת שהיא עשתה עוקב לעמוד שמסית נגד ישראל
אני בשוק
אנונימית
כן ראיתי הצבאסתי רצח כי אני מתה עלייה ועל המוזיקה שלה אבל אני יודעת שזה בתמימות כי היא באמת לא יודעת אבל חבל שהיא מביעה דעה עדיף לה היה לשתוק
היה כתוב בפוסט "לסיים את כיבוש פרי פלסטין" זה אומר שהיא רוצה שימחקו את ישראל ושפלסטלינה תכבוש אותנו
באותו הנושא: