4 תשובות
כי פה זה אנונימי
אנשים מרגישים יותר בנוח
לא הבנתי אנשים מתחילים באתר הזה מהה!!
למה איך זה כזה מוזר לא?
כאילו אם אני אדבר עם מישהי ויהיה סבבה והשיחה תזרום אז אני יכול להבין איך זה התפתח אבל לבוא מההתחלה ולהתחיל איתה בחיים לא
גם כי זה אנונימי וגם כי את אישה
סתם סימפים