5 תשובות
לא נורא תגידי לו שזה בטעות
מביך ברמות איך תצאי מהבית אחר כך?!
סתם הכול טוב באמת זה לא מביך
סתם הכול טוב באמת זה לא מביך
קצת אבל הוא בטח יבין שזה בטעות. פעם הטלפון שלי חייג בטעות בוידיאו לילד מהכיתה
קורה לכולם
לא מביך.
לא מביך.
באותו הנושא: