5 תשובות
הם פשוט לא מודעים לעצמם.
אנונימית
גורם להם להרגיש טוב עם עצמם
או שהם חסרי מודעות
או שהם חסרי מודעות
חוסר ביטחון עצמי וקנאה
תאמיני לי שההכי מכוערים יורדים על כול מי שהם מקנאים הבם
אבל נשמע ממה שאת אומרת שאם מישהו נראה ממש טוב אז יש לו את הזכות לשפוט. אותו דבר אדם שעכשיו הוא פרופסור אז זה אומר שיש לו את הליגיטמציה לזלזח ולשפוט בחסרי השכלה? הרי הם אספסוף לא? בקיצור, אף אחד לא יותר טוב מאף אחד וכל מי ששופט אנשים - הקארמה מחכה לו בהמשך.
אנונימי
באותו הנושא: