התחברות
הרשמה
למה כולם אומרים שמי שקוראים לו דניאל הוא מישהו שהוא דגל אדום?
22 בדצמבר 2023, 15:36
דניאל
למה
שם
ישראל
תשובה אחת
כי כל הדניאל בוגדיםם סתם זה סטיגמה
ח
חייזריתה
באותו הנושא:
למה כולם אומרים לי לא לצאת בחיים עם מישהו בשם דניאל?
למה כולם אומרים שכל הבנים שקוראים להם דניאל הם ילדים רעים?
הקראשית שלי תמיד קוראת לי דניאלושקה (קוראים לי דניאל כמובן), זה אומר משהו?
חייבת לשאול למה כולם אומרים שמישהו שקוראים לו דניאל אז הוא נחשב רע ומניאק?
בזמן האחרון מלא אומרים לי לשנות את השם מדניאל לדניאלה כי דניאל זה שם של בנים.
מי זה דניאל יונה ולמה כולם אומרים לי שאני דומה לו?
למה כולם אומרים שספייסי קראפ יוצא עם קטינה בת כמה דניאלה בכלל?
למה אומרים שלמי שקוראים דניאל הוא מתנהג חרא לבנות ?
למה אומרים שכל מי שקוראים לו דניאל הוא חרא?
מאיפה כולם הגיעו לזה שלדניאל יונה קוראים עומרי קלינסקי?
מה תחשבו על ילדה שקוראים לה ליאן ועל ילד שקוראים לו דניאל?