6 תשובות
לא זה נחמד
זה פחות טוב בסרט האמת.. ככה את לא מדברת ומכירה את הבן אדם. הייתי ממליצה ללכת למקום שתוכלו לדבר ולהינות בו ולהכיר.
זה אחלה מקום סרט, כי לא צריך בזה אינטראקציה לכל אורך היציאה.
זה נותן לכם זמן להתרגל אחד לחברתו של השני ושלא יהיה מביך מדי
זה נותן לכם זמן להתרגל אחד לחברתו של השני ושלא יהיה מביך מדי
לא, זה אחלה
לא, ים/מסעדה
זה סבבה והכל אבל אפשר גם מסעדה או ים
באותו הנושא: