4 תשובות
עדיף שלא לי זה גרם לכוויות ופצעונים ויובש אבל ברמה שזה מאוד בולט ומכוער
אנונימי
שואל השאלה:
ספציפית של ביוטיקר או של כל חברה את לא ממליצה?
שואל השאלה:
סורי אבל אני לא מבינה למה רק בגלל שהמוצרים של ביוטיקר זולים כולם חושבים שהם לא טובים יש לי המון מוצרים שלהם והם יותר טובים ממוצרים שעולים יותר מכפול מהם
כל חברה אם קוסמטיקאית לא עושה לך זה יכול לגרום להרבה דברים לא טובים לעור
בקיצור או פינצטה (כן זה לוקח שעה) או קוסמטיקאית באמת המלצה שלי
אנונימית