4 תשובות
כי לא מקבלים כזה הרבה כסף מארצות הברית.
לא בקנה מידה של מדינה.
לא בקנה מידה של מדינה.
כי הממשלה חרא
זה לא כסף שמספיק לנהל מדינה וחוץ מזה אנחנו מדינה עצמאית
זה לא כסף שמאפשר למדינה להתנהל באופן מוחלט, חוץ מזה אנחנו מדינה עצמאית שצריכה תשתית מסוימת של מערכות כמו חינוך ובריאות שמתבססות על אותם המיסים שנלקחים מאיתנו. אי אפשר להסתמך רק על ארהב בעניין הזה.
באותו הנושא: