5 תשובות
לא לא, יש פה מלא ילדים שלא מבינים שום דבר מהחיים שלהם, לכי לרופא מוסמך והוא ינחה אותך, אל תסתמכי על אנשים פה בסטיפס
לכי לרופא זה לא נשמע כמו משהו שאנשים בסטיפס מומחים בלאבחן, רוב האנשים יכולים להלחיץ סתם לכי תבדקי
או תשאל.י רופא ולא אנשים אקראיים בסטיפס
נראלי כדאי שתלך.י לרופא
שואל השאלה:
היי תאמת שהסימן הלבן עבר תודה על התשובה עזרת לי מאודד^^^
אנונימית