5 תשובות
שואל השאלה:
אולי כי אני שונאת את עצמי אז אני רואה בה את ההשתקפות שלי
אנונימית
יכול להיות שזה בגלל שהיא מזכירה לך דברים בעצמך שלא נוח לך איתם ויכול להיות שזה לא קשור ויש בה דברים שלא מוצאים חן בעיניך.
מה הבעיה עם זה
הגיוני לגמרי
הגיוני אבל סתם חבל
חבל לשנוא אותה ועוד יותר חבל לשנוא את עצמך, אבל אני יודע שזה לא עניין פשוט