2 תשובות
נ וורד בעיקרון הייתה מילת גנאי נגד השחורים אבל כיום השחורים משתמשים בזה סתם כמילה כמו ברו אבל אני לא בטוחה אם פעם השתמשו במילה הזאת לאתיופים אבל גם אם לא זה לא כזה משנה כי את עדיין בעיקרון שחורה
לא חושב שהאתיופים היו חלק מזה ,
אבל משתמשים במילה הזאת לאנשים שחורים
במטרה גזענית לקרוא להם עבד כמו שהם היו לפני מאות שנים
אבל משתמשים במילה הזאת לאנשים שחורים
במטרה גזענית לקרוא להם עבד כמו שהם היו לפני מאות שנים
אנונימי
באותו הנושא: