3 תשובות
זה בסדר אבל לא הרבה כי זה יכול לעשות כאבי בטן.
זה בסדר גמור אני אוכלת את זה גם זה הכי טעים...!
כן זה בסדר גמור בתאבון:) רק תלעסי טוב שלא יתקע לך חתיכה אחרת זה סיוט
באותו הנושא: