6 תשובות
תבקשי עזרה מימשהו
למשוך בעדינות
תמשיכי לנסות רק בזהירות בזהירות ובעדינות שהשיער לא יקרע , אני באמת מקווה שתצליחי מהר
ושימי לב שאת לא מסבכת אותו יותר בטעות במקום לסדר
שואל השאלה:
חח מאוחר מידי יש לי קארה ברבע ראש בחצי שנה הרובה אני לא הולכת עם פזור
חח מאוחר מידי יש לי קארה ברבע ראש בחצי שנה הרובה אני לא הולכת עם פזור
שואל השאלה:
ניסיתי הכל ובסוף משכתי וכל החלק ההוא של השיער נחתך הלפ מה לעשות
ניסיתי הכל ובסוף משכתי וכל החלק ההוא של השיער נחתך הלפ מה לעשות
באותו הנושא: