15 תשובות
^ אני מעדיף פסנתר אבל תופים זה נחשב יותר "מגניב"
פסנתר
^ שלום אחותי מיזוקה בזוקה
וואי אז לבת זה מגניב ברמות במיוחד אם היא מכירה מימים כאלה
שואל השאלה:
אתה מתכוון לפסנתר או תופים?
אנונימית
נראלי שהוא התכוון לפסנתר
כן וואי פסנתר
אני גם מעדיף פסנתר סה אחד היפים

אבל תופים זה נראלי מה שנחשב יותר "מגניב"
כן אבל תופים עושים כאב ראש
^ מסכים
לדעתי פסנתר
שואל השאלה:
לבת
אנונימית
תלוי מי? לדעתי אם מישהי מנגנת בפסנתר זה ממש מגניב וגם בנים מסוימים
תופים
תופיםם