8 תשובות
בבקשה
3>
באהבה נשמה טובה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לשניכם3>
אנונימית
צריך להתחיל מלשנות את עצמנו לטובה, את עולמנו הפנימי אם אפשר לקרוא לזה ככה.. לעבוד על המידות שלנו, לדעת מתי ומה נכון לעשות (ואת זה אפשר לדעת כשלומדים תורה)..
וככה אולי אחרים יראו אותך ויושפעו ממעשייך לטובה, וירצו להיות כמוך.
אנונימי
מאז שיצאנו ממצרים היה ערב רב שניסה לעשות כאוס ולמרוד.
מה שנשאר לנו לעשות זה להתפלל לה' ולעזור לזולת.
תתפללי לגאולה
אנונימי
זה לא ממש נכון...
היה את המרד הגדול שגרם לחורבן בית המקדש.
כמובן שגם השנאת חינםם תרמה לזה המון, אבל היו עוד סיבות. :)
^זו עובדה ידועה המובאת במקורות
אנונימי