4 תשובות
עם המצב במדינה, גם בחמאס לא יטפלו..
צריך ללכת ולהילחם בשם השם, ככה ה' יחולל ניסים .
אני חושבת שצריך למוטט אותם עד שלא יהיה זכר לארגון טרור הזה.
אבל מאמינה שתהיה איזשהי עסקה וזה ייפסק מתישהו
שואל השאלה:
אני חושש שלא, כי ביבי הוא טיפוס לחיץ מאוד.
כבר מדברים על כך שלהרוג את בכירי חמאס יוכל לקחת שנים...
בקיצור מנסים לקצר את זמן המלחמה ולכן גם הבחירות לא נדחות על אף ששר הביטחון אמר שלחסל את הארגון יקח חודשים.
עד חודש כנראה המלחמה תהיה בעצימות הזאתי אבל לאחמ''כ והלוואי שאתבדה יעשו רק פשיטות ממוקדות על מנת לחסל את בכירי חמאס ולחלץ חטופים במידה וישארו עדיין.
בקיצור הזוי.
אנונימי
יחסלו את חמאס-
צהל יהיה שם כמה שבועות טובות ואז שביידן "יבקש בנימוס" לעוף משם-
ישימו איזה מפג! בתור שליט שם-
יחסל! אותו גם-
ומפה לשם גדל עוד ארגון טרור אבל יותר גדול