5 תשובות
לא הגיוני בכלל תתלונני ותבקשי פיצוי
O.E
שואל השאלה:
דפוקים אני מת כבר שישימו לי ממיר של vod
אנונימי
שואל השאלה:
אתה בyes?אתה יודע איך זה עובד?
אנונימי
נו אז תתלונן ותדרוש מהם פיצוי אל תתבייש תעמוד על שלך ותדרוש מהם
O.E
כן אני בyes שירות של מניאקים של להם נשבע
O.E