5 תשובות
^ לא מדובר בדמי בריאות ודמי ביטוח לאומי שמשולמים באופן אוטומטי כשעובדים,
מדובר בתשלומים לקופת חולים בנוגע למסלול ביטוחי שבוחרים בו (משלמים את זה לבד, ויש פטור מתשלום עבור מקרים מסוימים כמו חיילים משוחררים אם מביאים טפסים רלוונטיים)
הבנתי, אז מעדכנת לשואלת השאלה -
אני דיברתי על דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות *בלבד*
^^^ לא רק שאת מטעה את גם מזלזלת. אם לא יודעים לא לענות ובטח לא בצורה הזו.


ממה שידוע לי, בשירות לאומי יש לך פטור מתשלום דמי ביטוח בריאות (ובנוסף גם דמי ביטוח לאומי). התשלומים האלו מועברים אוטומטית

האגודה בה את מתנדבת מעבירה למוסד לביטוח לאומי את דמי הביטוח הלאומי ודמי ביטוח הבריאות בשבילך
כמעט בטוחה שלא
אבל ניתן להתקשר לקופת חולים או להגיע למזכירות ולברר לגבי זה
לא חןשבת