4 תשובות
לא
אנונימית
לא זה נראה בסדר
אם זה מפריע לך בעין תדקקי גם את הגבה השנייה
אם זה מפריע לך בעין תדקקי גם את הגבה השנייה
שואל השאלה:
יש לי פוני.. ישימו לב?
יש לי פוני.. ישימו לב?
אנונימית
זה לא נורא בכלל
אם מפריע לך פשוט תעשי אותו הדבר גם לצד השני
אם מפריע לך פשוט תעשי אותו הדבר גם לצד השני
באותו הנושא: